Hi there!

I love art. It's true. I'm a poet and I used to write books, but some months ago, I saw some collages in a Paul Eluard's book. He really used collage to express poetry. "Sounds very interest" , I thought. I ever love Surrealism, Vintage and Dadaism...Suddenly, I decided to buy some brushes and water colors and here I am.

I hope you enjoy this blog and my artworks. Really, it's my first time with designs, ATCs and collages, but I can say I'm liking it so much! It's very, very nice! In fact, I never do something like this before, so it's very exciting!


Olá!

Eu amo arte. Isso é verdade. Eu sou poetisa e costumo escrever livros, mas há alguns meses atrás eu tive uma inspiração para fazer algo relacionado a imagem após ler um livro de Paul Eluard. Sempre fui apaixonada por arte Surrealista, pelo estilo Vintage e o Dadaísmo. Comprei uma aquarela, pincéis e aqui estou.

Eu espero que vocês gostem deste blog e de meus trabalhos. Realmente é minha primeira experiência com esse tipo de arte e só posso dizer que estou apaixonada por ela! ATC, Colagem, tudo isso é pura poesia e o que é melhor, nos faz viajar!