Adorable is one of my favorites ATC. I need buy a scanner or a better digital camera to get good images, but I confess, I have no time these last days. Sorry! I promise, it will be better! I have thought about fantasies, other world and another way of life. Really, I want some place in the past, but a diferent past...can you undertand my bad english? Is it a escape? Maybe, art is this escape. Kisses, sweeties!

"Adorável" é um de meus ATCs favoritos. Eu preciso comprar um scanner ou uma camera digital melhor para ter uma imagem melhor para vocês, mas eu confesso que não tenho tido tempo nos últimos dias. Desculpem! Eu prometo que isso ficará melhor! Sabe, eu tenho pensado sobre fantasias, outro mundo e outro modo de vida. Realmente eu quero algum lugar do passado, mas de um passado diferente...é fuga? Talvez, arte seja esta fuga. Beijos prá vocês!